Sick cycle carousel?

Idag har varit en ganska fullsmockad dag egentligen. Med tanke på att jag gjort nada hela veckan so far.

Vaknade av att mamma väckte mig och sa att hon hade satt in två hundra kronor på mitt konto och skulle lämna varsin hundring på bordet och jag blev VÄLDIGT förvånad och undrade såklart "What's the occation?" men det frågade jag inte, utan fick bli påmind när syrran kom in rusandes och sa: "NÄR SKA VI TILL MARKNADEN?"

Så ja; Hon skrek väl mer.

Sen så höll jag på äta och fixa mig i någon timme eller så innan vi faktiskt gick. Mamma hade förövrigt glömt att lägga pengarna på bordet, men jag ska ju få dem nu i alla fall så x3

Sen åkte hon lite saker och andra gången så fick jag följa efter henne och hennes kompisar för jag hade lovat att hålla reda på deras biljetter så kom killen som skötte hela cirkusen fram och skulle ta biljetterna av dem och helt plötsligt frågar han mig: "Are you their mother?"

Jag blev helt chockad och stod bara och stirrade på honom så han frågade igen och sen svarade jag "NO! I'm her big sister!" och pekade på Wilma.

Dagen gjorde mig med andra ord tre barns mor. Här snackar vi ung mamma. Jag är sexton och är mamma till tre ungar på åtta. NICE! Nu ska jag kolla på slutet på Herkules. Okej? Bra.

Owakare,
Amanda-san.

Dagens ord: Moder.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0