Söndagen

Söndagen var inte lika aktiv som lördagen. Jag vaknade kring ett tror jag. Käkade lite lunch, bakade tårtor till syrrans fest och kollade lite tv innan det var middag.

Jag ritade lite grann också.



Sen hyrde vi Förtrollad och jag blev irriterad över slutet (såklart). Jag hade kunnat acceptera ett lyckligt slut, om Edward och Giselle hade gift sig i slutet. Men icke sa Nicke, Giselle skulle gifta sig med Robert och Edward skulle gifta sig med Nancy.
Suck.
Korkad var hon också. Hon gick på 'häxan' två gånger. Herregud.

Sen så gjorde jag Sofia lycklig i alla fall och skrev lite grann på Romeo x Romeo faktiskt. Inte så mycket, men men.

Owakare,
Amanda-san.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0