SPOILER: Jag hatar *piip* Madara

SPOILER VARNING!


OMG! OH. MY. FUCKING. GOD. I HATE MADARA! JAG HATAR HONOM, JAG HATAR HONOM, JAG HATAR HONOM, JAG HATAR HONOM, JAG HATAR HONOM, JAG HATAR HONOM, JAG HATAR HONOM, JAG HATAR HONOM, JAG HATAR HONOM, JAG HATAR HONOM (ni kan sluta läsa här), JAG HATAR HONOM, JAG HATAR HONOM, JAG HATAR HONOM, JAG HATAR HONOM, JAG HATAR HONOM, JAG HATAR HONOM, JAG HATAR HONOM, JAG HATAR HONOM, JAG HATAR HONOM, JAG HATAR HONOM, JAG HATAR HONOM, JAG HATAR HONOM, JAG HATAR HONOM, JAG HATAR HONOM.

JAG HATAR HONOM! *pust* *flås flås*

Det är dessutom det som är det dåliga > > För det betyder att han inte kommer att dö inom en snar framtid. Jag ska skriva ett litet hatbrev till Kishimoto. JAG HATAR MADARA!

Jag ville slå handen genom min dataskärm nyss när jag läste 404, JAG HATAR MADARA. Inte bara för att han är dum eller för att Sasuke är på hans sida (Jag hatar honom också) utan för att han är så DUM (okej, det var inte egentliga anledningen)!

Han är precis allt som Itachi inte var! Itachi var som OND på sitt ONDA sätt och han bara hatade alla och tyckte att Sasuke skulle gå och knulla sig själv i ett hörn med en kniv (egentligen inte) och han tänkte spränga världen, men egentligen var han god. Han hade RESPEKT FÖR SAKER! Det har inte Madara.

Usch. Jag hatar honom. Fuck him. Usch.

SLUT PÅ SPOILER!

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Linda

wiee! jag ska gå på kentkonsert också när vi är i stockholm :D

2008-06-15 @ 22:36:20
URL: http://betweenthebars.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0