Standing on a rooftop, everybody scream your heart out

Idag har varit en vild dag. Jag tror Sofia har glömt bort det faktum att jag vinkade till Jared och folket, men nu kommer hon ihåg det igen så hon kan vara sådär härligt småsur men egentligen lite glad.

Jag var och gjorde massa roliga saker. Jag kan tipsa om att ni får läsa om den på http://nightsgrow.blogg.se/ istället, för det står precis lika bra där. Däremot får jag göra tillägg.

Tillägget;

Efter vi varit till 7th Heaven ringer Erika-chan och säger att bussen vi ska med går om tre minuter. Jag tar och tänker ta av mig mina fina skor (jobbiga som jag fick blåsor och skavsår av) och gå barfota de sista två-tre hundra meterna. När jag hunnit nästan dra av mig den första ringer hon ingen och tjatar om bussen, så jag springer dit i en högklackad sko och ena foten bar. Skoj xD

Sedan åker jag och Elin och Erika till Linus och kollar på en annan Sweeny Todd film än den med Johnny Depp och den var bra. Bättre än vampyr-wannabe filmen. I båda filmerna dog mina favoritkaraktärer i alla fall. Som vanligt. Så åt vi lite muffins som jag bjöd på och lite senare kom Pom-Pom(?) aka: Linus brorsa Pontus xD och han fick sno åt sig en viss vanlijmuffin med vit choklad och rosa hjärtan som ajg tänkt ge till en viss annan person ;__; Jag får väl göra en ny då >x< I alla fall.

Sedan drog de med mig (faktiskt, drog) till Konsum och vi köpte muy mucho glass och sedan så skejtade jag (och kunde det utan att dö!) tillbaka. Fast jag föll lite och skrapade upp mitt knä ;___; Men det blev inget stort sår.

Sedan så satt vi och pratade lite med Linus pappa och käkade pigelin och jag ritade lite och sedan så for jag och Erika hem med Fyran. Som ingen trevlig person satt på. Däremot klev det på en VÄLDIGT FIN person med massa tatueringar och blont hår på bussen sen

Nu är ni avundsjuka va?

^__________________^

Fast det var inte städis. MEN; han var snygg iaf.

Och nu sitter jag hemma. Och ska ta det lite lugnt. Jag ska sova snart tror jag. Möjligtvis. FÖR NU ÄR DET SOMMARLOV FTW!

Dagens ord: Sommar-snygg (ja, det är ett ord >x<).

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Jo jag kom ihåg att du vinkade till dom, jag har bara valt att skita i det ;)

Jag tror mitt hjärta stannade när du skrev det där med tatuerade blondinen xD gud. Sådär får du inte göra xD

2008-06-04 @ 22:35:54
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0