Tiden räknas ner

Om precis en vecka så är jag i Stockholm. Så nu ska jag snart tvätta lite kläder, dra fram en resväska och städa i mitt rum. Så att jag slipper sitta kvällen innan och packa allt. Jag lovar att mor kommer vilja gå igenom min väska som vanligt. Fast inte bara för att kolla så att jag inte har med mig en massa onödiga saker, utan för att jag misstänker att hon inte vill att jag lyckas smuggla med mig sprit eller något (Inte för att jag ens skulle tänka tanken på att orka försöka göra något så tråkigt).

Jag måste bara komma ihåg att inhandla batterier till min mp3 och till kameran, samt hårprodukter och duschsaker. Och vad det nu mer var som jag hade skrivit upp på min lista. Sen måste mamma komma ihåg att hämta ut min nyckel till lägenheten på torsdag. Annars har jag och Linda ingenstans att sova (även om jag misstänker att hon skulle få sova med sin kompisar om det skulle hända).

GAH! JAG ÄR HELT HYPER NU! O.O

Owakare,
Amanda-san.

Dagens ord: Hyper.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0