How long have I been in this storm?

Det spöregnar här. Och det har varit så de senaste tre dagarna tror jag. OCH JAG FÖRSTÅR INTE ATT DET BARA ÄR TRE DAGAR KVAR O.o Crap. Det känns lite stressande.

Jag har packat min väska, ska tvätta lite kläder och hoppas att jag kommer ihåg att ta med dem, annars kommer jag inte ha rena underkläder och byxor att ha med mig x3 Det kommer att bli stressigt tror jag. Eller kanske inte stressigt, för då blir det hemskt, för då kommer jag få näsblod i sista minuten.

Tja. Håll tummarna för att jag kommer ihåg att ta med mig byxorna. Och underkläderna.

Owakare,
Amanda-san.

Dagens ord: Glömska.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0