A modern myth - Everything

Jag har kommit fram till att Jared har mycket fin röst i akustiska versionen av A modern myth. Igen. Fast det märks som mycket bättre när man lyssnar med hörlurar. Men det kan också vara att det låter annorlunda när man inte kollar på videon samtidigt. Men jag tror att det bara är hörlurarna. Och Jareds underbara röst då x3


Lifehouse låten Everything är också fin. Speciellt med hörlurar i då. Av någon anledning blir det mer effekt. Som om jag skulle sitta vid stationära och ösa med våran awesome bashögtalare. Fast utan att jag sitter vid den datorn. Synd bara att det inte alltid kan vara så. För det blir som inte riktigt samma sak när man vill ta av sig hörlurarna och komma på en snygg dans.

Synd bara på den där lilla detaljen att det inte är lika skön effekt utan hörlurarna och att jag inte kan dansa. Suck. Varför ska allting vara så jobbigt?

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0