Välkommen på kalas hos...

Jag har tråkigt. Jag har packat om min väska minst fem gånger nu, bara för att jag hela tiden kommer på att jag glömt en handduk, lakan (man måste ha egna i lägenheten av vad jag förstått), jag tappar bort min börs fast egentligen inte, osv. Det hela beror bara på min brist av saker att göra. Jag har nyss städat mitt rum, plockat undan i vardagsrummet och fyllt en tvättmaskin, diskat och fyllt en diskmaskin. Och fortfarande har jag inget att göra (det är här Sofia ska komma in och säga; 'Du kan skriva på Romeo x Romeo *a*'). Men istället sitter jag vid datorn och har inget att göra.

Kolla på film kan jag inte heller göra, för då är det obligatoriskt att ha mat eftersom jag skulle kolla själv. Och eftersom jag skulle vara själv måste jag ha massor med mat eftersom det är mainreason till att jag inte ser klart filmer själv. Suck. It sucks to be poor. Fast å andra sidan får jag TreTusen Kronor av mor och far på söndag. Och mor har sagt att hon kanske sätter in extra (ca femhundra) om jag skulle behöva. Det har far också sagt (samma summa), och jag började fundera lite grann om det inte hade varit enklast att bara ge mig dem där FyraTusen som jag bad om. Men men, jag ska inte klaga.

Jag kommer ha kul när jag väl kommit dit ^^

Hoppas jag.

Owakare,
Amanda-san.

Dagens ord: Hopp.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0