What a disgraceful life you do leed

Mamma bläddrade igenom text-tvn idag som vanligt när hon fick syn på något som hon tyckte var intressant och sa åt mig att läsa. Jag blev chockad.

Tydligen hade en kille inte fått åka med sitt flyg för att han hade haft på sig "fel" sorts kläder. Gissa vad han hade på sig (jag lovar att Sofia kommer bli really cross när hon läser detta)? (Misstänker att de flesta har räknat ut vem som var på tröjan, men hjälp av bilden till vänster.)

En tröja med Optimus Prime (Yay, jag kom ihåg!). Vad är det som är så skandalöst med detta, you might ask? Jo, det är nämnligen så att denna vackra robots arm är en pistol (i alla fall tecknade versionen).

OH MY FUCKING GOD! NEJ! SÅ KAN MAN INTE BETE SIG! SÄG ÅT KILLEN ATT GENAST SLITA AV SIG TRÖJAN, BRÄNNA DEN OCH GÅ OCH GÖMMA SIG I ETT HÖRN!

Eller inte.

Suck. Vart är världen på väg?

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

AAAAAAAAAAAAAAAH WTF?!

Så kan man ju inte göra+!?!?!? För helvete! Optimus ska bli worshipad inte bannad från flygplan!!

2008-06-13 @ 19:08:20
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0