Yaoiharem dos

Han log samtidigt som han lutade sin panna emot den andres. "Du förstår väl skillnaden på att retas och bekänna en förälskelse?" Samuel drog sig en bit ifrån. "Speciellt när det kommer ifrån mig."

Han lade sitt finger på Tachiros näsa och log. "Men att inte få kalla dig Tachiro-chan..." Han krökte sin mun i ett försök till ledsen min och hundvalpsögon, men förstod hur otroligt komiskt det egentligen måste ha sett ut. "Det är bara ondskefullt av dig 'Demonen'."

Samuel tog ett steg närmare diskbänden, tvingade sig närmare den andre. Drog lite lätt i håret för att få en annan reaktion, inte bara analyseringar av vad som skulle hända. "Om du nu tycker att det aldrig ens skulle fungera att försöka..."

Han släppte taget om håret och lade handen om nacken på Tachiro istället. Han lyckades inte riktigt se in i de blå ögonen, dels för att glasögonen fanns emellan och drog fokusen till sig, dels för att han inte visste om han vågade eller inte.

"...Så tycker jag att du ska gå härifrån, Minuzuka." Samuel lutade sig fram igen, som om han inte riktigt kunde bestämma sig. Kände Tachiros bruna hår kittla honom på pannan.

"Innan jag gör något förhastat och kysser dig."


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0