A new haircut maybe

Idag ska jag på stan med Jonna och Sofia ♥ Jag ska då klippa mig och senare i veckan (om typ två dagar) ska jag köpa nytt blekmedel och då kommer mitt hår att vara vitt vitt ♥

I alla fall, jag vill köpa mina nördglasögon idag och en sommarklänning i bomull som jag kan ha i stockholm och se jätte söt ut i (om det nu går att jag ser jätte söt ut xD).

Låt oss hoppas bara att de har tid att klippa mig idag. Annars blir jag muy ledsen ;__;

Också måste jag köpa nytt SIM-kort till min telefon, jobbiga Parlino som inte gör som man vill. Usch. Men jag hoppas att min telefon funkar to the end of the day.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Wtf, när bytte du till parlino?! Du var ju med när kärringen kom och irriterade oss?

2008-03-25 @ 10:15:46
URL: http://nightsgrow.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0