All alone in the whole wide world?

Vart har alla tagit vägen? Ingen är ju inloggad på msn (typ). Alltså. Jag ville ju lixom få tag på ett par tre personer - Jonna, Linda och Sofia kan känna sig jävligt sprängda av en Flygande Gustav (Ja, jag gör paraodi på War of the Worlds) - så att jag kunde fråga dem om imorgon. Då jag nämnligen kan vara så illa tvungen till att stiga upp klockan tidigare än sex för att fara till Boden. Detta skulle resultera i en mycket ilsken Amanda på måndag (aka: skol-dag) om det visade sig vara förgäves. För i sådana fall vill jag åka med pappa till farmor och farfar. Faktiskt.

Jag tror jag ska ta och lyfta upp telefonen och hoppas att jag väcker någon, för jag är lite småsur just nu. De tvingar mig att ta till telefoner!

BLIR DET NÅGE JARED IMORGON ELLER VAD?

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0