And the winner is

Jag måste säga att även om jag nog räknade ut efter fyra 12 poängare till Charlotte att hon skulle vinna och inte BWO som jag hoppades (Jag har ju nästan glömt att de inte heter BWO utan Bodies Without Organs) så är jag lite besviken. Jag hade ju faktiskt viljat ha dem som vinnare en gång.

Jag kanske inte är deras största fan, men ändå, det hade varit kul och annorlunda. Inte bitchfight of the year, utan... okej, jag måste erkänna att Alexander Bard inte har varit så jätte snäll i år heller, men jag håller med om det mesta han har sagt (som jag har hört eller läst om).

Nej, jag tycker inte att Charlotte skulle ha vunnit. Hennes låt var bra (lögn), men inte bäst och jag är less på henne. Nu kommer man inte höra annat av syrran och morsan än den där eländiga låten.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: jonna

och mig xD

2008-03-16 @ 07:24:03

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0