Another day went by

Ja, idag har det hänt lagomt mycket. Vakna, reflektera över om jag skulle till David och se Freddy vs. Jason i alla fall. Gå ner för trappan och fixa till sig och sedan börja blöda näsblod. Dammsuga köket, sminka sig och sedan off to the city för att köpa de där fina sakerna man skrivit på listan. Blev dock inga fiskar som jag ville, och sen glömde jag bort de nya skosnörerna så jag får gå med trasiga ett par dagar till.

Blekmedel (ett jobbigt som fan, så jag återgår till det gamla), puder samt ett par hörlurar åt modern och ett par flugögon. Sen var det lite smått och gott också, men det kommer jag inte ihåg.

Sedan var det komma hem, räkna lite matte, middag, matte igen och sedan så orkade jag inte med det nå mer så jag färgade mitt oh morsans hår. Det är numer väldigt ljust i botten, men alla kommer nog infinna sig i att vara besvikna över att det inte är helt likadant överallt.

Och sen; Blogg. Såklart. Den nya behöver ett inledande inlägg om alltmänt fjortis saker. Jag kommer ångra mig senare. Usch.

I alla fall. Nu ska jag läsa min nya Shoujo Stars och njuta av att det fortfarande är lov i några timmar till innan jag måste kliva upp klockan sex och göra mig iordning för skolan. Usch massa läskiga saker direkt då > > Spanska redovisning (som var ett grupparbete, men jag fick göra alt själv FÖR IDIOT-LÄRAREN SATTE MIG I GRUPP MED EN TJEJ SOM TYP ALDRIG ÄR PÅ LEKTIONERNA FÖR HON INTE HAR TID DÅ HON ÄR TREA *sur*), inlämning i svenskan på en uppgift jag inte hört ett squat about.

Jag kommer ha det tufft när jag försöker förklara för Lena varför jag inte har någon uppgift. Hon kommer tycka att jag skulle ha hört med alla andra, vilket jag gjorde, men det var ingen annan som visste för hon ahde tydligen inte sagt något. Våran lärare SUGER FETT!

I can't wait to go back to school.

Synd att jag hatar att prata i telefon, annars hade jag ringt och klagat till någon. Bergis.

Syonara från tönten <3


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0