Are you trying to piss me off?

Dagen har varit ganska trevlig. Förutom det faktum att jag klev upp klockan sex i morse bara för att jag skulle kunna komma på den där filmkvällen som vi ahde tänkt ha hos Linda, men som inte blev av för att alla dissade det. Utom jag då. Så då var det bara till att vara i Boden och hönda i ett par timmar. Jag fick inte ens Lestat klar-läst. Suck.

Sen ahr vi ju det faktum att mamma inte gjorde så att min månadspeng kom in varje månad, utan bara då hon har lust och sätta in den så när jag och matilda skulle äta lunch och jag inte hade några pengar för jag tänkte att jag skulle kunna ta ut pengar så fick Matilda låna ut till mig. Jävligt tur där att hon hade pengar med sig då. Det är bara Matilda som har varit snäll med mig idag *morr*

Sen fick jag och Matilda gå från Boden centrum hela vägen till Bodentravet och jag kan säga att det skulle ha varit trevligt, om det inte hade varit för att slasket försökte äta upp min kjol som jag tänkte vara fin i idag när jag skulle VARA MED MINA KOMPISAR!

Och som grädde på allt så håller min absolut nyaste favorit karaktär i Kyo Samuraj Deeper att dö. Poor Muramasa. Snyft. Att jag har fått fyra nya böcker idag är INTE ett plus eftersom om jag läser dem så kommer Muramasa komma ännu flera steg närmare sin död *cries out loud*

I'M IN LOVE, FOR CHRIST SAKE!

N ska jag gå och rita massa fanart av Muramasa och mig och skriva en massa fanfics också. Snyft. han är precis som Mirai och jag älskar Hirai (han är min blivande make vet ni).

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0