Att gå ner fyra kilo på fem dagar

Tja, imorgon är det väl tillbaka till skolan antar jag. Har inte varit där och haft en lektion sedan förra veckan. Känns skumt. Inte skönt skumt som efter ledighet eller något, utan skumt som i att jag vill tillbaka trots gratis ledighet. Det känns fult.

Appropå fult; Min tå är fortfarande blå! Den gör inte ont längre - okej, det gjorde den aldrig, det var mer som en distinkt irriterande känsla som jag inte gillade. Som med det mesta som är irriterande.

Det enda som detta sjukighetiska (okej, jag skulle skriva som denna sjukdom, men det blev fel och det är kul att flumma) har fört med sig är att min lathet has increased, jag har inte gjort något, jag har hamnat efter i skolan (nothing new there) och jag har gått ner fyra kilo - Amazing what not eating in a week can do to you.

I alla fall. Nu när jag kommer tillbaka till skolan kan ni förvänta er en slightly smalare - jag tror dock inte att det kommer märkas - slightly dummare, slightly mer lättirriterad och slightly mindre flummig. Eller mer. Man vet aldrig. I alla fall. Jag tror jag ska försöka att börja läsa på min engelska bok nu (jag vet ju trots allt att Lestat är en väldigt vacker person ^^) ikväll, innan jag går och lägger mig i alla fall. Hoppas bara att matten är det enda jag behöver oroa mig inför imorgon (OCH OM DET ÄR NÅGOT ANNAT SÅ VILL JAG INTE VETA FÖRRENS DET ÄR WAY FÖRSENT - Typ på lektionen när jag får veta att jag borde veta något).

Puss på er sötisar, nu ska jag slösa bort min tid på lite annat.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0