Bellasuger.se

Jag måste säga att även om jag bara snabbt tittat in på BlondinBellas blogg en enda gång men sedan snabbt ångrade mig så har jag hört väldigt mycket om denna flicka som bara är ett år äldre än mig. Inte mycket av det har varit särskilt bra.

Sen hittade en kompis en motsvarande blogg som jag föll för direkt då jag känner att man kan bilda sig en åsikt utifrån hennes inlägg, utan att öka hennes popularitet genom att läsa på hennes blogg. Detta under, denna sidan heter då Bellasuger.se

Den borde verkligen kollas in, om man nu inte råkar vara ett enormt fan av BlondinBella, för då tycker jag att man kan ta det här som en varning; STAY OUT! Varför gå in på en sida och ni vet redan från början att ni inte kommer att gilla den?

image34

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Anonym

dock krävs det bara en person för att ringa runt och få igång alla andra, vilket var vad jag menade.

2008-03-29 @ 20:48:15

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0