Chemistry all the way

Okej, kemi prov imorgon. Jag kommer faila fett. Jag kan inte ett skit och jag överdriver inte långt så mycket som jag skulle vilja överdriva, ungefär som till matte provet eller något. Fuck. Jag kommer sitta och plugga kemi typ hela dagen, utan nu när pappa inte är här och hjälpa mig. MEN BANNE MIG ATT JAG SKA FÖRSÖKA SJÄLV! Jag måste lära mig alla regler som gäller nu också > > Kan inte gaslagen, kommer inte ihåg hur man räknar ut mol längre och så vidare. Jag kommer suga sönder så totalt imorgon att det inte är sant!

Bowling på idrotten imorrn ^w^ Fedt nice! Lovar att ta med kameran så jag kan fota. Är det någon som kommer ihåg om vi sa att vi skulle vara i Pontushallen eller på Tuna? Jag suger på att komma ihåg saker och min organiseringsförmånga ligger på minus.

I alla fall. Jag ska försöka klara kemin, det är ju trots allt bara tre månader kvar med Peter (yuck). Omg, jag hoppas att jag i alla fall inte har IG sm betyg, men så illa tror inte ens jag att det är.

Änyway, fram med kemiboken och jobba uppgifter (lite musik ska nog gå bra också). Fast först måste jag bara plocka undan lite kläder på golvet, så att pappa inte drunknar när han ska komma och hjälpa mig.

Sayonara from the eternal sucker and uppskutaren (I seriously need a vacation...)

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Vi är på pontus.
Lycka till med pluggandet. Själv har man träning, släktkalas och så ska vi göra i ordning i rummet.
Jag kommer inte ens hinna öppna boken.

2008-03-16 @ 11:14:59
URL: http://nightsgrow.blogg.se
Fangirlsquel av: jonna

Jag fattar inte varför boken ska lägga till 10^5 och mol upphöjt till -1 och -2 och allt, vad tusan är det? Det går ju att räkna ut utan det.. :S

2008-03-16 @ 15:33:10

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0