Come here little fishies

Jag hittade ett par riktigt söta fiskar på Djurmagasinet i Luleå i måndags när jag var dit med några kompisar. Senare var jag dit med Sofia och vi bestämde oss för att köpa några stycken när vi fick råd till det. Nu när jag fick mitt studie bidrag igår så bestämde jag mig för att hitta skålen som jag hade mina guldfiskar i för några år sedan och jag hittade den (lite smutsig dock) i ett av skåpen i köket.

Så nu på måndag så tänkte jag fara till Luleå, trots att vi är lediga, och köpa de där fiskarna med Sofia. Skulle vara kul att ha några fiskar att sitta och kolla på samtidigt som man jobbar med läxor (host) och ritar lite grann.

Självklart så blir de döpta efter bra band och dylikt ^^

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0