Disney maraton anyone?

Jag hatar när mor min är på krigsstigen, det blir alltid hus i helvetet då. Eller hur det nu är man säger. Har just suttit och aslipat till Anastasia så jag har redan ont i huvudet. Jag lovar att jag kommer tvinga eventuella framtida pojkvänner att se den med mig, de kommer ju dumpa mig fortare än jag hinner säga "do svedanja" (=farväl, på återseende). Kommer ju tro att jag är sjuk eller något. Sitta och lipa till en Disney film när man är.. Tja, minst sexton, men det skulle inte förvåna mig om jag hinner bli sjutton eller kanske till och med arton. Vänta bara tills ni ser Lejonkungen med mig.. MUHAHAHAHAH..! Eller 300 för den delen, då sitter jag och ler när spartanerna slår ihjäl alla andra ^^'

I alla fall. Jag ska nog bege mig åter till mitt rum och kolla på Disney film numero dos (Lejonkungen alltså). Får väl se om jag är helt rödgråten sen, jag lipar då alltid när Mufasa (Simbas pappa, för er okunniga stackars satar) dör. Usch usch så tragiskt.

Helt i min smak.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Lejonkungen har aldrig varit en favoritfilm för mig.
Det enda jag gillade med filmen (förrutom Timon och Pumba för det var ju obligatoriskt) var Scar.
Han var så cool och elak. Jag älskade Scar när jag såg filmen.
Simba var så mesig. Han irriterade mig.

2008-03-11 @ 21:30:56
URL: http://nightsgrow.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0