Do you want me to paint you a picture?

Jag har haft en skum början på ett lov. Jäkligt skum början. Fast det mesta i mitt liv brukar vara förbannat skumt. Först gör jag bort mig inför Paj (antar jag eftersom att Linda sa att han var där) och bråkar jag med Jonna över hurvida man säger om åldern. Hon tycker fortfarande jag har fel fastän vi båda har rätt. Sedan far jag hem till Erika och sen till Simon och vi kollar på film och vips så är klockan halv sju och jag trodde den var typ fem, max. Så missar jag alla bussar när jag ska hem, utom den sista som jag är i tid till, står och väntar en kvart på den till och med och den åker bara förbi viadukten. Suckandes tvingas jag gå tillbaka till Erika och får sedan ett argt samtal av mamma som tror jag hittar på allting. Jippie.

Jag sover en natt hos Erika och tro mig; Det var inte party party. Jag åt lite kyckling och sen gick vi och la oss direkt xD Sen vaknade jag klockan sju för att fara hem så att mamma inte skulle vara helt pissed på mig. Sen blev det inte bc-träff utan hundutställning. Jag satt och sov i en stol under hela början till det var Willes tur att visa upp sig och sen fotade jag lite och sen for vi och köpte lite saker.

Jag fick ett nytt block, stift och sudd av okaasan och så kollade vi skor men jag hittade inga.

Och jag ska få köpa nya målar grejer i veckan = Mycket kärlek~ Jag är glad! ^.^ Ska typ köpa massa promarkers och tavlor att måla på med akrylfärger.

Jag har värsta iden.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0