Dreaming response

Det var någon som undrade var gårdagens citat kom ifrån och jag måste säga att jag inte vet vem det är som har sagt det från början, men det har sagts i många olika serier, t.ex. Medium (ni vet Allison Dubois som ser spöken) och jag tror att det har varit med i Grey's Anatomy också.

Annars vet jag inte vart mer det kan komma från. House också,  men det tror jag knappast.

Hoppas nu att den som undrade läser min blogg fler gånger, så att hon slash han får veta vart jag fick det ifrån.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Anonym

Nu hoppas jag att namnet står kvar där uppe, för det försvinner hela tiden :'( Det var jag som skrev den kommentaren men som sagt så försvinner namnet ibland..

2008-03-29 @ 08:45:12
Fangirlsquel av: jonna

men FUCK !! det försvann igen, ja det är i alla fall jonna som skriver så att du vet : )

2008-03-29 @ 08:46:27

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0