February song

Jag måste säga att jag har återupptäckt min kärlek till Josh Groban. Eller återupptäck och återupptäckt, den har väl snarare växt om vi säger så. Hans underbara röst och ååååh! Jag är kär.

Jag älskar hans uttryck och gester när han sjunger, jag kan inte kolla på en av hans vidoes samtidigt som jag hör honom sjunga, för då blir det pinsama moments. Jag testade i ett par sekunder och jag började nästan gråta. 1. Jag knep med tårna och för de som inte redan visste det har jag typ fått en spricka i stortån då en jävla väggliknande wannabe sak föll ner på den och var ond på mig och 2. För det är s¨fucking jävla fint.

Jag älskar honom, okej? Någon som vet om han kommer till Sverige snart?

Kolla bara på honom, är han inte to die for?

image3

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0