Filmkväll anyone?

Alltså, nu börjar jag undra här om det ska bli någon filmkväll eller. För jag ska ändå till Boden imorgon (men bara om jag får veta något ikväll), så det skulle vara kul om någon sa något till mig. Annars orkar jag inte med det eller far till min farmor igen och tigger lite pengar till glasögon (SOM JAG INTE KÖPT ÄN >x<).

Men då vill jag höra av Sofia, Linda och Jonna och alla andra som skulle komma. LOGGA IN PÅ MSN FÖR FAEN!

Och Sofia får ta och ge mig Twilight-böckerna eller vad de nu hette, så att jag kan läsa och rita fanart på Ed som hon requirade, annars blire inget. Jag orkar inte låna dem själv xD

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Amanda, med tanke på din biblioteksskuld på X antal kronor är jag inte så säker på att jag tänker låna ut mina biblioteksböcker till dig ;)

2008-03-29 @ 00:28:25
URL: http://nightsgrow.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0