For all the ghosts that never gonna catch me

Alltså, jag sitter här och läser allas bloggar (allas som i Jonnas, Sofias och gängets bloggar) och det gör så ont i mitt hjärta. Alltså, det har inte gått mer än en fyra dagar och det gör ont att itne träffa dem. Jag älskar er verkligen och nu tycker jag att vi typ måste hitta på något. Sofia kan förbereda sig på att jag kommer ringa henne imorgon och tvinga henne komma till stan eller något. Ni andra kan faktiskt OCKSÅ GÖRA DET!

Jag saknar ju er :'(

Nää, snart är ju hela lovet förbi och vi har inte gjort en enda sak. Vad säger ni, Bioräd imorgon? Typ shoppning eller bara fika åp stan? NÅGOT? JAG SAKAR SKITEN UR MIG PÅ ER!

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Jonnis

åh jaaa, stan imorrn, som fan :P Men logga in på msn då !

2008-03-24 @ 22:03:33
Fangirlsquel av: Sofia

STAN!

2008-03-24 @ 22:13:42
URL: http://nightsgrow.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0