Forget about it

Glöm vad jag nyss skrev om att allt gick så enkelt och bla bla bla. Så fort som jag hade skrivit det och pappa farit för att hämta min syrra så klarade jag av att göra en uppgift och sen körde jag fast. Jag hoppade över den första jag körde fast med, men så var jag fast på den andra i alla fall igen.

SURT! Kemi suger lika mycket nu som det gjorde igår. Fuck.

Sayonara yet again

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: jonna

jag lider med dig, faktiskt :/ Och till din (och sofias xd) kommentar så TACK! jag trodde aldrig att jag skulle hitta så bra kompisar som ni är, för jag har aldrig gjort det tidigare, hon har alltid lyckats förstöra allt för mig(hon jag skrev om i inlägget). Ni vet inte hur glad jag är över att ha er som vänner

2008-03-16 @ 17:06:11

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0