Good friday - bad friday?

Idag är det då långfredag för de stackarna som inte har räknat ut det, och jag var på hundutställning med våran lilla Prins. Okej, så där kommer jag aldrig mer börja ett inlägg. I alla fall. Jag dissade hundutställningen för att vara med Mazlin och vi hade det väldigt trevligt. Gick runt i Piteå lite granna, för att se om det var något som hade öpnnet. Fel av oss, vi förfrös bara tårna. Så vi gick till Malin och vi kom igenom dörren hem till henne, jag avr på väg att ta av mig skorna och hann hälsa på hennes brorsa som satt i köket innan hon sa "vi kan ju nästan gå ut direkt igen". Jag tänkte till en början "ÄR DU KNÄPP? Det är iskallt där ute!" innan jag insåg att hennes rum var ju en annan byggnad på gården. Dumt av mig xD

Där inne satt vi och nördade oss vid datorn lite grann och kollade på lite vänner avsnitt, innan vi gick på max och tjockade oss. Sen gick vi till Nolia hallen där utställningen var och satt i på ett av de varmare ställerna och hade värsta deepa diskutionerna och Robin och dans och andra killar och shiat (ja, killar är allt som allt shiat). Sen var det hem igen och tjocka sig ännu mer med pizza. Jag ahr ätit massa skräpmat i veckan och jag borde verkligen sluta, så jag inte blir tjock när jag blir äldre.

Ännnnyway. Nu sitter jag här hemma vid datorn och jäspar mig en massa och är lite småtrött, trots att jag sov elva timmar i natt och inte härjat alls nå mycket idag.

Längtar till sommaren! Som jag och Malin förövrigt kom överrens om att efter lovet så kommer hela klassen typ kasta sig i varandras armar för att vi saknat varann så mycket. I know I will.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Ja herregud. Första dagen kommer gå åt att krama varandra.

2008-03-21 @ 21:43:40
URL: http://nightsgrow.blogg.se
Fangirlsquel av: Jonna

Jag kunde ju inte kommma :'(

2008-03-21 @ 23:30:52
Fangirlsquel av: Linda

Men vi måste ju göra något tillsammans i sommar. Typ bada på alder i Boden.

2008-03-24 @ 18:41:22
URL: http://betweenthebars.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0