Happy people

Tja, dagen var inte totalt failure trots allt (inte för att jag hade trott det heller).Fick umgås och ha kul tillsammans med mupparna Sofia och Jonna. That was a lot of fun in itself. Vi sprang runt på stan som förvirrade höns som vanligt och kollade en massa kläder och andra grejjer. Jonna köpte ett tuggummi-färgat nagellack och sedan sprang vi och undrade om det var någon som hade tid till att klippa mig just då. Nej nej. Bara klockan fem.

Så vi gick och fikade på T.A. och hade det allmänt mysigt. Mycket mysigt. Och vi snackade massa som fick Sofia att springa runt på källarplanet och se ut som om hennes skalle höll på falla av. Mycket underhållande.

Efter det var det försök på att söka reda på en ny frisör och kolla om någon hade tid. Inte då. Det var först en person som inte hade tid, och Eriksson hade fullt för damernas klippning och sen så gick vi till Gossip som typ dissat oss första gången vi var dit. De hade tid 17.20 så jag fick ringa och höra om det gick bra. Det gjorde det, men på den korta tiden som fem minuter som det tog för mig att springa runt och ringa pappa så hade någon annan bokat just då. Jahapp. Då gick vi till Lilla salongen bakom smedjan, som hade haft en tid klockan fem ungefär. Nej nej, den var tagen nu.

Tillslut hittade vi i alla fall en mycket bra frisör som inte bara var hundringen billigare än de andra, utan mycket bra på att lyssna på hur jag ville ha det och klippte muy muy bra. Dock gjorde hon den där obligatoriska tillfluffningen som får det att se ut som om jag snott någon 60+ dams frisyr eller något, så det fick jag ta och ruffsa till bäst det gick. Nu har jag i alla fall inte gult (inte så mycket iaf) och det är alldelens fint och kort och jättebra (läs: Jag är nöjd).

Nu ska det till att blekas lite i rötterna och sedan en massa silver-shampoo så är det vitt och fint sen (börjar det bli grått och silver så kanske jag slutar med silver-grejset). I alla fall. Ska köpa blekmedlet imorgon och fixa det då, när jag ändå ska upp till affären (eg. vårdcentralen) och kolla min stortå som fortfarande gör ont.

I alla fall. Det var nog allt som jag ville ha sagt. Bilder får vänta tills imorgon faktiskt. Jag orkar inte hålla på och platta nu för jag ska kolla på Äntligen hemma och sedan på House ♥

♥ Sayonara suckers!

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0