Hey hey, you you, I don't like your girlfriend!

image27


Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?
Thanks sugar - You're going down now.

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Fuck you >x<

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Jag tror inte jag skulle kunna säga något på ett bra tag.

Vilket sms blev du mest berörd av?
God natt fågelskrämman - (Eller?)


Vad säger din pappa innan du går o lägger dig?
God natt, jag älskar dig.

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Oh My Fucking God! Lucifer för fan! 

Vilka ord ska du säga till gud när du kommer till himlen?
Omfg, du finns fan!

Vad vill du höra mest av allt?
Jag vet inte.

(Testet skulle egentligen utförsas med hjälp av mobilen, men eftersom den hatar mig och jag raderat alla mina sms så gick det inte)


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Lexie

svar: tack så mycket :D vad glad jag blir :)

2008-03-26 @ 14:56:44
URL: http://musicofc.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0