Homosexuallitet

Jag sitter och kollar på That's 70s show och Eric har just blivit kysst av en kille (väldigt söt kille ^^). Sen sitter jag också på bilddagboken och såg en killes bild och läste hans åsikt om homosexuallitet. Jag blev irriterad när jag läste att folk hade sagt till honom att det inte är mysigt att krypa upp i en soffa och mysa med en kille om man själv är en.

Varför skulle det inte vara det? Varför i helvete skulle det vara fel att vara bög, eller lesbisk för den delen?

Okej, inte sitta och kolla på tv och awwa åt att han säger åt Eric att han är gullig. KAWAI-DESU~ >w<

Det jag försöker säga är att kärlek är viktigt och naturligt, oavsett vilket kön man känner sig attraherad till. Även om man är en kille som gillar killar eller en tjej som gillar tjejer. Sluta gnälla och säga att det är fel att vara bög eller lebb, för det är precis lika rätt som att vara hetero.


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0