I miss you, you know?

Jag saknar dig, det vet du väl?
Att höra din röst, höra dig skratta åt mig och
Säga åt mig att sluta vara så
Patetisk.

Jag tänker på dig ibland
Men jag tänker egentligen på
Bara dig hela tiden
Alltid.

Alla omkring mig ser inte att jag
Faktiskt saknar dig
De vet väl inte ens att du finns mer än
Bara inom mig.

Jag säger inte mycket till dig och
När jag väl vill så hinner vi
Aldrig, det är alltid du eller jag som måste springa
Vi ser bara varandra ibland.

Jag skriver ibland till dig och hoppas
På ett svar men jag vet att
Det kommer inget för jag skickar dem
Aldrig.

Jag älskar dig, men det visste du väl redan?
Jag säger det aldrig men det märks ändå
När jag bara sitter där och fånler åt allt det som du
Säger och gör.

Så nu undrar jag om du också kanske
Känner likadant för mig?
Jag hoppas att du inte gör det, för det gör bara
Ont.

Vi är lika, du och jag, vi gillar samma saker
Små saker som inte egentligen spelar någon roll
Som att posten är dålig men ändå
Nödvändig.

Jag saknar dig, det vet du väl?
Att höra din röst, höra dig skratta åt mig och
Säga åt mig att du visst
Älskar mig.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0