I'm over with it

Kemiprover avklarat, fast mest troligt failat. Bilddagboken har uppdaterat sig layout och det är typ bara en person som gillar den vad jag vet. Nu är det bara fysikprovet kvar, jag tror det kommer gå någolunda bra om jag bara pluggar lite till på kapitel tre och Newtons lagar. Annars går det nog bra, även om jag inte superstuderar.

Jag gillar mitt liv just nu. Biblioteksskulden på 900 spänn var visst inte från gymnasiebiblioteket, så jag kanske inte har värsta feta skuden i alla fall. Hoppas det, 'cause that would really make my day. Förmodligen resten av månaden också.

Kärlek på livet~

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Va glad att någon är optimistisk iaf.
Visst vet du att det inte är ALLA lagarna? Bara den första.

2008-03-18 @ 19:42:54
URL: http://nightsgrow.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0