In how many more ways can I say that I hate you?

Nu tänker jag faktiskt vara jätte duktig och skriva på den där jäkla novellen! Bara så att ni vet! Den ska bli klar någon gång, inte bara vara ett oavslutat jävla... något. I alla fall. Jag tänker skriva tills jag kommer fram till kapitlet Silently Dancing Alone och då måste jag översätta sex kapitel till (neej, jag översätter inte någon annans, jag fick för mig i början att skriva den på engelska bara) och sedan skriva fyra kapitel. Då har jag skrivit tills det tidigare nämnda. På svenska heter det i alla fall Ljudlöst dansandes ensam.

Vad tycker ni, ska jag behålla de engelska namnen på de olika delarna? Kapitlen alltså?

Silently Dancing Alone eller Ljudlöst Dansande Ensam

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: jonna

det engelska var finare ^^

2008-03-13 @ 18:33:00

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0