Jag orkar inte mer...!

Alltså, jag förstår inte riktigt varför jag ger mig in på dessa så kallade "modebloggarna" egentligen. För de säger inget nytt egentligen, alla bara pratar om samma sak, samma åsikter och samma kläder. Det är så det känns för mig i alla fall.

Nu när jag har kollat in ett antal i mitt sjuka tillstånd och tristess så inser jag att ingen av dessa verkar blogga om något vettigt. En av tjejerna vars blogg som jag kollade in gjorde inte så mycket mer än att blogga om hur mycket hon gillar Tokio Hotel och Bill Kaulitz. Jag har inget emot varken bandet eller personen i fråga, jag gillar dem väldigt mycket faktiskt, men jag skriver inte i varje inlägg om hur mycket jag älskar honom och jag tatuerar inte in Heilig i nacken på mig själv. Självklart känns det väldigt betydande just nu, men tänk efter lite. Tänk om du skulle börja hata artisten av någon anledning, då känns det inte så kul att ha en nice tattoe i nacken som påminner en varje dag om misstagen man gjort som ung. How fun.

Jag måste verkligen sluta läsa alla andras bloggar. Eller i alla fall alla sådana som jag irriterar mig på eller inte bryr mig om.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0