Kat von D - LA ink

Okej, jag har alltid varit gryyymt avundsjuk Kat som är en sjukt duktig tatuerare. Hon är snygg och hon är, som sagt, väldigt duktig på att både rita och tatuera. Hon är en av mina förebilder och det är klart jag är avundsjuk på henne eftersom hon sysslar med det hon vill. Och det jag vill dessutom.
Men nu har hon gått och gjort en tatuering på en av mina andra förebilder! AVUNDSJUK! Det vill jag meeed. Jag vill vara äldre, så att jag också kunde vara en tatuerare.

Alltså. Jag vill också vara en tatuerare.

image6

image4
image5

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Jag tycker tatueringen är läskig för man kan se likheter mellan dom.
Fy.

2008-03-12 @ 17:26:57
URL: http://nightsgrow.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0