Live in concert

Jag riktigt känner hur mycket jag vill fara på en konsert. Och då menar jag inte vilken konsert som helst utan en bra en! typ 30 seconds to mars eller My chemical Romance eller något annat himelskt band. Tyvärr är det ju inte som att någon av dem planerar att komma till Sverige inom en snar framtid, snarare som att de planerar att ha ett litet upphåll. FOR CHRIST SAKE! Precis när man gått och börjat lyssna på BRA - fucking AMAZING - musik så går de banden och tar en jävla paus.

Fuck off säger jag bara. Livet suger fan röv ibland.

Men banden kommer jag i alla fall att älska livet ut. Hoppas jag i alla fall ^^

Jaja, nu måste jag gå och klä på mig och borsta håret. Kan ju inte sitta i en handduk med trassligt hår hela dagen. Typ inte i alla fall. ♥


Jag måste lägga upp "In how many more ways..." på min hemsida nu för nu har Hayden (hehe) blivit bannad från mibba också. Utan vettig anledning.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0