My chemical clothes

Jag har skaffat mig en samlig just nu, fem stycken tröjor med My Chem tryck. Känns både kul, samt lite surt eftersom jag anser att det inte spelar någon roll hur mycket merchandise man äger, man blir inte mer fan för det. Men jag kan ju inte precis ro för att tröjorna är snygg, eller hur?


image18
My Chem tröja från H&Ms kampanj Fashion Against AIDS
image19
My Chem tröja köpt på marknaden i Luleå samt rosa ballerinakjol från H&M
image20
My Chem tröja, även den från Luleås marknad i veckan
image21
My Chem tröja från marknaden.


Alla tröjor (Utom "Fashion Against AIDS"-tröjan) går förmodligen att köpa i vanliga merchandise affärer (vart de nu finns) eller på My Chemical Romances hemsida.. I alla fall, fråga inte vart jag köpt, för jag har skrivit. Den sista tröjan har jag inte på bild, för den ligger i tvätten. Tror jag.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Dom du köpte på marknaden finns inte att köpa som "äkta" på deras hemsida till exempel. Dom har typ aldrig tryck på sig själva på dom (:

2008-03-18 @ 19:44:11
URL: http://nightsgrow.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0