No buss slash ica Egon in sight

Ja, nu har jag gjort en avfärgning av håret, bilder kommer såklart upp senare. Möjligtvis. Vi får se.

Vi var in och handlade på Ica, men jag fick ingen skymt av buss slash ica Egon, snyft. Däremot fick jag värsta flummiga moment då jag stod på precis samma plats som första gången jag såg honom och i radion så började Curly Sue spelas. Jag fattar nu varför den var årets hångellåt. Den började alltid spelas när någon skulle hångla med någon annan XD

I alla fall. Vi for sedan till Finland för att köpa gurka (ja, faktiskt) och jag satt och var allmänt... jag när jag hör precis bakom mig hur någon kille som jag bara nyss spanat in snackade svenska. Jag blev überchockad och tänkte att jag måste hört fel.

Sen blev det fult moment igen när vi stod bredvid varandra vid spelautomaterna och han och jag typ kollade på varandra hela tiden. Han hade riktigt cool stil och dessutom en piercing i läppen ^w^ Jag kan ju bara hoppas att den där Reklam Trio jackan (ja, jag kollade på hans rumpa > >) ville påpeka för mig att han bodde i Luleå också. Då kanske jag får se honom igen och ärligt talat; Det är inte så svårt att missa mig. Lysnade gult hår och´oj "Hon har jag sett förut". Nu är det dock lite ljusare i alla fall, jag hoppas han känner igne mig i alla fall.

Oj oj, jag måste nog skaffa mig en pojkvän snart. Detta börjar bli pinsamt.

Det var allt ifrån mig och Finland. Vi hörs.


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0