Open your voice

"    Will they open their eyes
     And realize we are one
     On and on we stand alone
     Until our day has come
     When they open their eyes
     And realize we are one     "



Denna låt av Alter Bridge är tydligen den låten som ska spelas på min begravning. Jag hade ju hoppats att få My Chemical Romance dit att spela live, men av alla jag hoppas är där är det nog bara Sofia och pappa som skulle uppskatta deras musik. De flesta (hoppas jag) skulle väl uppskatta att de kom dit bara för att uppfylla en sista önskan för mig, för det skulle vara schysst av dem att göra.
Men jag skulle faktiskt vara rätt glad (ehem... typ) om den här spelades på min begravning och alla förstod innebörden (eller tolka den som jag gör det) av låten. Att de förstod att det faktiskt var så att alla är lika och bla bla bla, det känns som om jag predikar just nu och det hatar jag att göra >_<

I alla fall. Jag önskar att alla kunde lyssna på den låten och ta till sig orden. Att de skulle öppna sina ögon och inse att alla är lika, oavsett allt.


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0