Prepare for glory

[Detta inlägg skrevs för typ fem timmar sen, men då var datorn ond och ville verkligen inte samarbeta.]

Melodifestivalen ikväll. Jag och Sofia ska bojkotta den. Synd att vi inte kom på det tidigare så hade vi kunnat göra det tillsammans istället för var för sig. Synd dära! Men jag ska i alla fall kolla in hela Sveriges nya älskling Björn Gustavsson (seriöst, finns det någon som inte gillar honom för allt jag har hört har varit "Björn omg <3"). Ska be mamma och pappa köpa massa popcorn till mig.

Det är helg och otroligt nog har jag absolut inget att göra. Ingen att prata med och typ inget att göra. Fast jag hade nog ändå dissat det mesta för att bara sitta hemma och kolla på 300. Förutom då att se den 3D någonstans med asmycket popcorn och stuff. Ja, jag är besatt av popcorn och 300.

Tja, nu ska jag sitta hemma i soffan och quota hela filmen. Kommer ihåg när jag var besatt av Sagan om Ringen. Kunde alla citat till den också. Men det gick lite snabbare för mig att lära mig dem till denna filmen xD Ville lite mer.

image15

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0