Running in the rain

Jahapp. Tydligen så har vi utespringning imorrn på idrotten. Skojsigt värre, speciellt eftersom det verkar inprincip regna i Luleå just nu. Halva klassen kommer typ slå ihjäl sig. Jag önskar nästan att jag var magsjuk (OBS!: Nästan) igen så jag slapp skolan imorrn. Sitta och ligga efter i Kemin är inte kul inte.

Mamma sa att om jag vil får jag stanna hemma en dag extra, är väl kanske inte jätte kul om jag spyr mitt i en lektion imorrn. Vi får se.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Det värsta är att det regnar inte på riktigt utan det är snöblandat och stormvindar.
Fy fan. Men det skulle bli varmt imorrn iaf. Plus 2 tror jag.

2008-03-09 @ 20:40:36
URL: http://nightsgrow.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0