Schools out forever - Yeah I wish!

Jag slår vad om att jag typ kommer att ha VG i sjuttio procent av alla ämnen som vi läser. Sen ett med MVG i och sen drar vi till med Gn och IGn i resten av ämnerna (som förmodligen kommer att vara Svenska och Naturämnena, som var mina bästa ämnen tidigare).

Jag vet inte riktigt längre. Jag har insett (för säkert sjuttioelfte gången under det här läsåret) att min attityd till skolan inte riktigt funkar längre. Här gäller inte samma regler som i grundskolan, här har man ingen chans att läsa upp sina ämnen om man kände att man inte var nöjd med betyget. Nu får man veta halvvägs in på terminen hur man ligger till och sen hinner man typ inte göra något åt det längre. Det är som om man springer ett hundra meters lopp och ser hur motståndaren springer förbi. Inte fan kämpar man hårdare, då ger man upp. Man känner det på sig att man inte kan hinna ikapp, så man saktar in och springer långsamt in i mål istället för att i alla fall försöka.

This sucks. Seriously.


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0