Secondhand Serenade

Jag måste bara få tipsa om ett band* som verkligen är JÄTTEBRA! Typ My Chem. bra fast med annan stil på låtarna, lite lugnare stuk. Asbra musik av Secondhand Serenade. Youtuba dem. Orkar ni inte söka själv så lägger jag upp lite länkar här:

A Twist In My Story
Your Call
Goodbye
Fall For You
Stranger

Annars kan ni ju bara vara riktigt duktiga och göra som jag aldrig kommer på och gå in på deras MySpace och lyssna på deras låtar. Usch så bra de är. Jag blir ju avundsjuk nu jue!

Secondhand Serenade at MySpace

Jag är lite mindre sur på Sofia nu, för att hon introducerade denna himmelgåva för mig ^^

*Correction: "Bandet" var bestod visst av bara en enda person, så jag vet inte riktigt om man kan kalla det ett band då. Säkerligen kan man dock inte kalla honom för dem.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

ditiditiii, vem är bäst?
Fast egeeeentligen får du inte tacka mig utan Johanna i grund och botten antar jag..Eller Stephenie Meyer möjligtvis...

2008-03-29 @ 21:22:32
URL: http://nightsgrow.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0