Sick puppies

Okej, kommer ni ihåg min stortå? Den där som fick en fet jävla träbit på sig och blev blå och svullen? Jag tror jag nämnt den i alla fall. För typ tre veckor sedan något var det det hela hände i alla fall, det där med träbiten och min tå och grejen är att det fortfarande gör ont. Så jag fick en tid hos distriktsköterskan som skulle kolla min tå. Klockan tre idag. Men då ringdes det och ändrade till halv elva - elva, de visste inte säkert så jag kunde lika gärna fått sitta där och vänta en halvtimme.

I alla fall.
Hon sa att även om det skulle avra en fraktur så fanns det inte så mycket att göra, men att hon skulle låta mig prata med en läkare så att om det fortsätta att krångla så skulle det finnas ett intyg från en läkare att ge till försäkringskassa och shit.
Så jag fick prata med en läkare. Hon sa samma sak, det fanns inget att göra om det var en fraktur, men att hon kunde ge mig ett skoinlägg så att det inte skulle göra ont när jag gick i alla fall. Men då fanns det inga på vårdcentralen så då var hon tvungen att ge mig en röntgen-remiss så att om det faktiskt var en fraktur så kunde jag bli vidare skickat till en ortoped. Skoj. Så nu ska jag och röntga min tå ikväll. om jag kan ta mig till Sunderbyn alltså. Men det tror jag. I värsta fall är det bara att jag tar bussen till Luleå och sedan till Sjukhuset och sedan till akuten och bla bla bla. Det är ingen som orkar läsa om hur jag ska gå tillväga i alla fall.

Det är jobbigt -.-'

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0