Sjuka familjen repris

Fan vad less jag blir på Matilda. Direkt hon kommer hem så höjer hon ljudet på tvn utan mista tanke på att andra kanske sitter någonstans och försöker lyssna på annat. Vips så hör inte jag låten och jag sitter ändå med datorn i knät.

Och sen ringer hon och gnäller till mamma det första hon gör. Klart hon gör det. Hon försöker inte ens ta upp och säga vad det egentligen är hon vill. Visst hon vill höra tvn, men hon måste ju respektera att andra kanske vill lyssna på annat och inte OC tjugofyra sju. Mamma ställer sig såklart direkt på hennes sida.

Fan vad less jag blir.

Hon sitter ändå bara och smsar sönder sin telefon och missar halva programmet.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Hanna =)

ibland hatar man systrar

2008-03-11 @ 16:36:45
URL: http://hannaekelund.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0