Sjuka familjen

Alltså, idag var en sån där off dag. En sån där dag då ens mamma hade sagt att det gick bra att stanna hemma om man ville dagen innan. Och när jag vaknade i morse klockan sju när mobilen ringde och väckte mig då tänkte jag bara "Snooza!" Det går ju bra, om man inte tänker så sjuttio gånger. När klockan väl var åtta, då insåg jag att jag varken skulle hinna eller orka stiga upp för att duscha och fixa mig och äta frukost och allt skit man gör på morgonen. Jag orkade knappt röra på mig och när mamma ringde (ja, trots att hon var på nedervåningen så ringde hon och väckte mig) så sa jag att jag skulle stanna hemma och somnade om.

Jäkligt skönt måste jag tala om. Att stanna hemma och bara sova. Det lite lustiga är att när jag sen kommer ner kring typ elva eller tolv (kommer inte riktigt ihåg), då är resten av familjen också hemma. Nice huh? Vi är alla lika sjuka, eller inbillat sjuka. I alla fall så har hela familjen typ varit magsjuka slash haft migrän hela helgen. Tyck synd om oss.

Imorrn kommer jag i alla fall. Kommer någon ihåg om det var obligatorisk datakunskap då eller om man kunde ta sovmorgon?

Jaja, jag ska ta och måla lite idag, måste bara komma på hur jag ska göra med bakgrunden, jag vet inte om jag vågar ta rött som jag fick en impuls att göra just nu, eller om jag ska ta blått som det var tänkt eller om jag bara ska ta lite vitt. What do ya think?


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Vi har inte obligatorisk data eftersom det är friluftsdag imorrn Amanda...
Tjejerna och jag träffas på hälsans hus klockan tio. Kan vi förvänta oss att se dig där också?

2008-03-10 @ 18:34:35
URL: http://nightsgrow.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0