So many bright lights to cast a shadow

Jag är så glad just nu. Livet är på topp, eller nästan i alla fall. Så högt upp som det kan komma känns det som och jag är glad~ (Tänk er ordet glad som sjungs ut så blir det rätt). Allting känns så himla perfekt just nu. Imorgon slutar skolan (i en vecka i alla fall), jag har massa bra böcker att läsa och jag har många nya fina tröjor och jag knner mig massa glad just nu. Imorgon ska jag köpa nya tuschpennor också <3 Jag mår så bra just nu och det känns som att jag måste dagen till ära nästan ladda upp en jätte emo bild med en jätte emo text eller något. Jag känner mig så glad och full utav inspiration.

Jag måste ha något att göra så jag inte bara sitter här och ordbajsar.


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0