"So we meet again, mr. bus slash ica Egon?"

Tänkte bara titta in en snabbis, jag har inte så mycket att göra just nu. Det finns inte överdrivet mycket att göra i Övertorneå, utom möjligen sticka ner till Ica och kolla om man ser buss/ica-Egon där nere *angelface* Tänkte introduca min syster i stalkerskapet eller något. Han är ju snygg.

Kommer fan fortfarande ihåg hur det var när jag såg honom första gången (på Ica då). Jag var med pappa och vi stod och kollade på allt de goa och jag ville som bara plocka åt mig allt jag såg. Sen kom han och honom ville jag såklart också plocka åt mig och äta upp ^^' Hehe.

Sen var jag såklart jätte nära att viska till pappa att "han var ju assnygg och han såg precis ut som Egon"! Fast sen började jag tänka och det var ju tur för hur hade det sett ut om min pappa hade svarat så här på det hela:

"JAG VEEET! Alltså, han var bara fööör snygg!"

Det hade inte känts riktigt bra.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0