"The pride rock" - Eh?

Jag var grymt oaktiv på allt igår och då menar jag ALLT. Utom Lejonkungen. Älskar den filmen. Insåg dock att jag inte gillar att Arnold Swartshenegger (Dumt namn som jag inte kan stava, så INGEN rättning TACK) gör rösten till Mufasa på egelska versionen. Usch vad det stör mig. Jag börjar ju nästan ogilla honom också.
Jag dissade datorn hela dagen igår, med andra ord, jag har varit datafri i tjugofyra timmar. Minst. Duktigt av mig. Det enda tråkiga är att jag inte uppdaterar något då xD Synd synd.

Jag har personifierat Döden också. Det roliga är att Sofia tyckte han var snygg. Hon ser nog framemot att få träffa honom nu xD Ni får väl se bilden sen någon gång. När jag orkar ladda över bilderna från kameran till datorn.

I alla fall.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

whaaaa? Har mufasa värsta tyska dialekten i engelska lejonkungen?
Det skulle vara helt kul om han ba: hm...I'll be back.
Vänta vem var mufasa nu? Var det simbas pappa?

Och han var ju helt snygg! Jag var inte helt med på att han var döden från början ju. hmmm.

2008-03-14 @ 23:00:26
URL: http://nightsgrow.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0