Today is a good day for living

Jag är så lycklig just nu. Pictures of you är en fin låt och idag är en fin dag. Fast nu är det natt och jag blir bara ledsen nu när jag tänker på hur bra allt har varit.

Jag vaknade och kände riktigt att jag ville vrida nacken av någon, men steg upp i alla fall, för att kunna säga att jag var nere före mamma var det. Sen började den härliga dagen. En robust frukost med massa god mat och jag lyssnar på massa bra musik. Sen så sitter jag och ritar färdigt min fina illustration av Emil och Will som ser allmänt söta ut tillsammans.
Sen så drar pappa ut mig och Wilma på en skoterfärd ut på isen och jag tar en massa fina bilder, förfryser kinderna och skriker ut texterna till ALLA My Chem låtar jag har på mp3n och jag känner mig så fucking jävla fri. Jag älskar livet.

Allting har bara varit så bra idag. Jag tror inte jag kommer må så här någon mer gång. Det var första dagen sedan ett år jag kunde tänka på just honom utan att bli sorgsen eller ledsen eller ens kunna relatera eller komma vidare till de känslorna. Jag tänkte bara på honom och kände pure kärlek. Bara kände det och kände hur mycket jag älskar honom även om jag inte vet hur och att jag aldrig tänker släppa taget om honom.

Jag kände det, om än för bara några timmar, om än för att när jag väl går och lägger mig så kommer jag att gråta. Jag vet fortfarande inte hur jag känner, men mitt hjärta och hjärna håller på enas för en gångs skull. Jag bara hoppas att innan jag börjar tvåan (om jag nu kommer igenom ettan på ett år, hoppas det) så kommer jag i alla fall att veta hur det är jag känner.

Jag hoppas att hur det än är jag känner så kommer jag kunna säga det till honom. Jag lovar att försöka säga det innan det här året är slut.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0